Can Bonomo da kim?


Can Bonomo da kim?Can Bonomo, ülke gündemine yeni oturduysa da biz kendisinden 2007’den beri haberdarız. Şimdi sana “Ooo ben Kont Can’ı yıllardan beri biliyormuşum” demen için birkaç ipucu vereceğiz.
“2007 de miydi 2008 de miydi, Yüxexes dergisinde, takip etmeniz gereken yeni yetenekler diye bir dosya vardı, ilk orada gördüm, daha o zamandan MySpace hesabından şarkılarını dinliyordum” diyebilirsin. En azından biz böyle diyoruz. “Numberone ve MTV’de yaptığı programları kaçırmazdım” da diyebilirsin, çünkü Can deneyimli bir sunucu, hatta radyoda da programlar yapmış, buralardan tanıma ihtimalin de oldukça yüksek.
Can Bonomo da kim?“Üniversitede sinema okumuştu, hatta ödevi için çektiği kısa filmini bile izledim, Hoppala diye, 2010’da filan çekmişti galiba” diyerek puan yapman, üzerine “Hatta bu film sayesinde keşfedilip +18 dizisinde artist bile oldu” diyip bonus kazanman mümkün. Alabileceğin “Onu biz de biliyoruz” cevabına karşı oynadığı diğer kısa filmlerden “Vampyr”i de aklında bulundursan iyi olur.
“Üzerinde iki yıl çalıştığı, eser miktarda pop içeren, alternatif sularda gezen ilk albümü “Meczup”u Ocak 2011’de, ilk videosu ‘Şaşkın’ı da aynı sıralarda yayınladı” diyebilirsin ama artık bundan sonrasını herkes bildiği için avantajı kaybedersin. Belki evden yaptığı canlı yayınları izlediğini söylerek tekrar puan toplayabilirsin.
Biraz da detay verelim, bütün şarkılarının söz ve müzikleri Can'a ait. Müziğini pop, rock ve alaturka karışımı olarak niteliyor. Kendisi The Beatles, The Shins ve Libertines hayranı (bunu sevdik!) ve fotoğrafları ve denemelerinden oluşan bir blogu var.

Yorumlar