"Internet mim'i" denilen şey, internet kullanıcıları arasında hızla yayılan, Facebook’ta binlerce kez paylaşılan, YouTube'da yüz binlerce kere izlenen fikirler, videolar anlamına geliyor. Ve işte karşınızda viral videolarda geçen ayın özeti.
Greenpeace Volkswagen’i tartaklıyor: Volkswagen’in 40 milyon kez izlenen Star Wars reklamını hatırlıyorsun değil mi? Greenpeace’in bu reklamla dalga geçtiği videosu ilk gününde 130.000 kere izlendi. Şimdi George Lucas, videoyu sildirmek için Greenpeace ile köşe kapmaca oynuyor.
Justin Bieber parfüm reklamı: Justin, Someday adlı bir parfüm çıkardı. Sıkanı Justin tarafından öpülmüşe çeviren parfümün televizyon reklamı, sadece bir haftada bir milyondan fazla izlendi.
Kraliyet düğünü: T-Mobile’ın “düğün dansı” modasına uydurduğu kraliyet düğünü reklamı şimdiye dek 22 milyondan fazla izlendi.
Lady Gaga, Chrome’u seviyor: Lady Gaga’lı Google Chrome reklamı 2 milyonu geçen izlenme sayısıyla bu ayın çok izlenenlerinden oldu. Chrome demişken, bu duygusal Chrome reklamı da 2 milyona yaklaşıyor.
Splitscreen: A Love Story: Nokia kısa film yarışmasında birinci olan bu film sadece dokuz günde 1milyon kez izlendi.
Matrix akapella: Bütün sesleri kendi çıkardığı akapella videoları ile Matt Mullholland, Matrix’in unutulmaz sahnelerinden birini seslendiriyor. İzlenme sayısı, sadece beş günde 600 bin.
Shara Lin: Biz bu yazıyı yazarken aynı anda gazoz bile içemiyoruz ama Shara Lin, aynı şarkıda keman, piyano ve arp çalıyor, üstelik aynı anda iki enstrüman çaldığı bile oluyor. 5 milyondan fazla izlendi.
Daft Punk orkestrası: İrlandalı gençlerden kurulu Trinity Orkestrası, geçen yıl Radiohead’a yaptığını bu yıl Daft Punk’a yapıyor ve Daft Punk şarkılarını canlı söylüyor.
Atlıkarınca yarışı: Improv Everywhere’in son numarası, sakin bir atlıkarınca eğlencesini çılgın bir hipodroma çevirmek. Sadece beş günde 500 bine yakın izlendi.
Nintendo Robin Williams: Robin Williams, yirmi yıl önce kızına Zelda ismini koymuş, Nintendo ekmeğini şimdi yiyor :) İzlenme sayısı 2 milyonu geçti.
Yorumlar
Yorum Gönder