Emma Roberts: “Mirasyedi değilim!”


Emma Roberts: “Mirasyedi değilim!”İlk “Scream” filminin çıtır kahramanı Sidney Prescott, “Scream 4”te artık otuz yaşında. “Scream”in çıtır kontenjanını dolduran yeni aktrisi ile tanışın: Emma Roberts.
1991 doğumlu Emma Roberts, Eric Roberts’ın kızı. Hani Julia Roberts’ın dandik macera filmlerinde oynamaktan fazlasını beceremeyen erkek kardeşi. Yani Emma, Oscar’lı Julia Roberts’ın yeğeni. Emma’nın çocukluğu film setlerinde geçmiş. Buna rağmen sıradan bir çocuk olsaydı da oyunculuğu deneyeceğini iddia ediyor: “Hakkımda ‘Ailesi sayesinde aktris oldu’ deniyor. Aktris oldum çünkü oyunculuğu seviyorum. Alamadığım bir sürü rolün deneme çekimlerine katıldım. Bazılarının düşündüğü gibi kariyerim bana el üzerinde sunulmadı.”
Emma’nın ilk filmi “Blow”du. Emma, daha dokuz yaşındayken Johnny Depp ile aynı filmde oynaması hakkında “O kadar küçüktüm ki tüm zamanların en iyi aktörlerinden biri ile oynadığımın farkında değildim” diyor.
Emma Roberts: “Mirasyedi değilim!”Başrolde oynadığı gençlik işleri “Aquamarine”, “Nancy Drew” ve Nickelodeon dizisi “Unfabulous” sonrası 2009’da bir de “Hotel for Dogs” çeken Emma, artık aile filmlerine noktayı koyduğunu söylüyor: “Oynadığım her filmi çok sevdim ve hiç pişman olduğum iş yok ama artık kendimi bağımsız filmlere daha yakın hissediyorum.”
Gerçekten de Emma’nın kariyerinde şimdiden “Lymelife” ve “It’s Kind of a Funny Story” gibi küçük bütçeli ama başarılı bağımsız filmler var.
Emma, voleybol oynamayı, fotoğraf çekmeyi ve çanta alışverişine çıkmayı seviyor. Kısa hikayeler yazıyor ve bunları senaryolaştırmak istiyor. En sevdiği aktör Rupert Grint (Harry Potter’daki Ron Weasley) ve en değerli objesi imzalı bir Rupert fotoğrafı. Julia Roberts’ın gölgesinde yaşadığını düşünmüyor çünkü onun gibi olmaya çalışmıyor. Favori oyuncuları Anne Hathaway ve Natalie Portman.
Enhanced by Zemanta